.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قاسمی‌طوسی:اختصاص 280 میلیون تومان به حوزه بانوان مازندران
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به اختصاص 280 میلیون تومان اعتبار به این حوزه که پس از سال‌ها اتفاق افتاده است، گفت: براساس آن باید طرح‌ها و برنامه‌هایی داشته باشیم که 4 آیتم مهم را به تصویب رساندیم.

به گزارش شمال نیوز، سمیه قاسمی‌طوسی در حاشیه مراسم تجلیل از اعضای انجمن صنفی بانوان خبرنگار مازندران اظهار کرد: خبرنگاری شغل سختی است و البته باید تفاوتی بین خبرنگاران فعال و خبرنگارانی که تنها به صورت نمادین در جلسات شرکت می‌کنند باشد و از انجمن صنفی می‌خواهم که به این وجه تمایز توجه کند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته هیچ ردیف اعتباری برای فعالیت‌های بانوان و امور خانواده نبوده است، افزود: در سال‌جاری 280 میلیون تومان به این حوزه در مازندران اختصاص داده شد که براساس آن باید طرح‌ها و برنامه‌هایی را داشته باشیم و مازندران از نخستین استان‌هایی است که پس از ابلاغ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، این مبلغ را دریافت کرده است.

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری مازندران گفت: چهار برنامه مهم را در کارگروه بانوان و خانواده استان به تصویب رساندیم که شامل راه‌اندازی تشکل‌هایی در حوزه بانوان و اشتغال آنها، مدیریت سبز و حذف پلاستیک، اتاق کارآفرینی و خلاقیت و آموزشگران حوزه کشاورزی با هدف تولید محصول سالم و ارائه به بازار است.

این مسؤول بیان کرد: دو گروه از جامعه زنان انتظاراتی را از دولت دارند؛ یکی از آنها زنان سرپرست خانوار و دیگری زنان اثرگذار در فعالیت‌های اجتماعی هستند که هر کدام نیازمند حمایت هستند تا با کار و سازندگی و حضور در مجامع مختلف در رشد اقتصادی و اجتماعی کشور سهیم باشند.

قاسمی‌طوسی در پایان گفت: ذیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان، کمیته‌ای را در همین ارتباط در حوزه بانوان داریم، همچنین به دنبال راه‌اندازی بازارچه‌های خوداشتغالی برای ایجاد فرصت اشتغال زنان هستیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.